Wikipedia

Arama sonuçları

14 Ağustos 2015 Cuma

Frambuazlı Hayat


Blog dünyasından sevgili arkadaşımız Deeptone'un 3.kitabı "Frambuazlı Hayat" çıkmış. Duyar duymaz hemen sipariş verip aldım, onun vesilesiyle bir sürü daha kitap aldım tabi, kargoyu bedavaya getirmek için :) Bu ara okuyacağım hep. Etrafımız karanlık, kafamızı kitaplara gömelim biz iyisi mi, kitaplar güzel, kitaplar umut dolu...

Bir güzel kitap da "Frambuazlı Hayat" işte. Frambuazsız olan hayatın acı tadından uzak. İçeriği de ismi gibi pek renkli. 10 farklı temada 10 bölümden oluşuyor ve her bir bölümde 10'ar adet çoğu deneme türünde olmak üzere yazılar var. Aralara da Deeptone'un o alıştığımız tebessüm ettiren ciciş öykülerinden serpiştirilmiş. Anlatımı her zamanki gibi sade, samimi, insanı yormuyor. Seninle konuşur, dertleşir gibi.

Sanat, kültür, insan, yaşam, gelişim, mevsimler, müzik, yansımalar, düşünceler, denemeler... Ana başlıkları bunlar. İnanılmaz sinema kültürüne de yine hayran kaldım :) Diğer kitaplarından daha entellektüel bir hava sezdim bunda :)

Eminim şimdilerde o güzel yüreği, güzel heyecanlarla çarpıyordur ve bu kitapla ilgili güzel hayallere dalıyordur. Umarım emeğinin karşılığını fazlasıyla alır, hayalini kurduğu değeri görür ve bu kirli dünyaya temiz sayfalar eklemeye devam eder. Çünkü bu kirlenmiş dünyanın eli kalem tutan insanlara ihtiyacı var silah tutanlara değil...

Bilmiyorum nasıl bir katkısı olur ama ben de bu şekilde destek olmak istedim arkadaşımıza, pek bir katkısı olmasa da heyecanını paylaşmak istedim en azından.

"Frambuazlı Hayat; alınız, aldırınız efendim!" (Bak d&r'da indirimli de satılıyor)


9 yorum:

  1. ayyyyyyyy yaaaaaaaa çok tatlı amaaaaaaaa koyarım bloguma bu yazını amaaaa cici iyi kalpli tatlı dileeeeek lady future tense kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dileeek harika samimi icten mukemmel bir yorum yapmissin. ben de okuycam tabi en kisa zamanda. ♥♥♥♥♥

      Sil
  2. Takibimdesin Dilek yazıları zevkle okuyorum bende bloğuma davet etsem :) http://www.rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel yazının üstüne frambuazlı kitap hemen okunmaya başlanır :) Blog yazarlarının kitapları blogları gibi samimi oluyor..

    YanıtlaSil