Wikipedia

Arama sonuçları

17 Mart 2015 Salı

Top Ten Mimi (Buralı Olmayanlar Lokali'nden)

Heyoo, Mim zamanı! Buralı Olmayanlar Lokali tarafından yine mimlendim! :)

En sevdiğim 10 kitap ve yazar isimlerini listelemem istenmiş. Çok zorlandım tabi. Listeyi yaparken kitaplığımdaki tüm kitaplar anlamlı anlamlı bakmaya başladı sanki bana :) "Beni seçmedin he, tühh yazıklar olsun" der gibi... Bu zorlu görevi ne baskılar altında yerine getirdim anlayın artık :)

E hepsini yazamazdım ki, epi topu 10 tanecik yazmak zorundaydım. Şu aşağıdakiler, kalbimi feth etmiş olan kitaplardan sadece 10 tanesi. Onlarcası daha var elbette. Onları da başka mimlerde paylaşırım artık :)

İşte benim Top 10 listem:

1- Tutunamayanlar - Oğuz Atay
2- Başucumda Müzik - Kürşat Başar
3- Oblomov - İvan Aleksandroviç
4- Dönüşüm - Franz Kafka
5- Aşk - Elif Şafak
6- Da Vinci Şifresi - Dan Brown
7- Şibumi - Trevenian
8- Açlık Oyunları - Suzanne Collins
9- Benim Delilerim - Aziz Nesin
10- Toprak Ana - Cengiz Aytmotov

Bugüne kadar "ortaya atıyorum isteyen mimlesin kendini" dedim hep. Ama bugün içimden geldi, biraz heyecan, biraz atraksiyon olsun istiyorum. Bu yüzden bir kaçınızı mimleyeceğim. Hazır mısınız? Ooo piti piti, kimi mimlesem, kimiiii? hımmmm? hımmm? :) Tamam bu kadar heyecan yeter açıklıyorum :)))

1-DeepTone
2-Herşeyden Konuşmalı
3-Benim Tatlı Hikayem
4-Kreatif Başkan

Hadi bakalım görelim sizin de Top 10 listenizi :)



11 yorum:

  1. Canııım dilekciiim çok teşekkürler. Bu Mimi verdiler bana yapıcam en kısa sürede <3<3<3

    YanıtlaSil
  2. Bir zorlu görevi daha başarıyla bitirip bir üst levela geçmiş olabilirsin :)) Gelsin yeni mimler :))
    Gerçekten de zordu bu mim. 10 tane seçmek sorunda kalmak beni de zorladı epey..

    YanıtlaSil
  3. Evet seçim yapmak çok zor. Gelebilir yeni mimler, her zaman beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Dilekcim :) En kısa zamanda mimimle karşınızdayım ;)

    YanıtlaSil
  5. I like your blog!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Thank you Sara :) Of course, I would like to follow you and I'm coming :)

    YanıtlaSil
  7. ay kızı bunu yaptım ki ben bak geçen hafta top 10 tv dizisi olarak yaptım. bak tutunamayanlar için kutlarım seni. benim için de birinci o yani :) ayrıca oblomov, dönüşüm, toprak ana için de kutlarım. ve şibumi ne ilginç bi roman di mi. diğerlerini bilmiyom ama. bak bu beşini pek sevdim ki :) artık du bi başka mim yaparız mimlerim ben seni çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm evet hatırladım, dizileri yazmıştın... Mimle tabi he zaman, seviyorum ben mimleri, çok güzel geyik yapabiliyorum :)

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim canım.
    http://benimtatlihikayem.blogspot.com.tr/2015/03/10-kitap-mimi.html
    Burada işte yanıtım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil